La televisió és cultura o no?

La finalitat d'aquest bloc és per a donar i conèixer una mica més d'informació sobre els programes de televisió.

domingo, 26 de febrero de 2012

Article 11: Els m'agrada!

Holaaaaaaaaaaa! Aquest article ja és l'últim! Doncs, en aquest article adjuntaré els enllaços de les publicacions que vai fer al Facebook per difondre el meu blog i els articles. Hi ha enllaços que si cliques va al link de l'entrada i al costat hi diu el numero de m'agrades.

Logo del blog: 161 m'agrada
Text animat del blog: 74 m'agrada

El podcast: 56 m'agrada

TOTAL DE M'AGRADA: 810 m'agrada

Moltes gràcies a tota la gent que ha participat en alguna cosa o altra! 

3 comentarios:

  1. Ostres, quants m'agrada has aconseguit! I el text animat és molt bonic. Felicitats Cris :)

    ResponderEliminar
  2. Fantàstic Cristina has treballat molt i molt bé, estic molt content, així dóna gust treballar.

    ResponderEliminar
  3. Felicitats Cristina, t'ha quedat un blog guapíssim, ho has fet tot i tot molt bé, estic molt content de la teva feina.

    ResponderEliminar