La televisió és cultura o no?

La finalitat d'aquest bloc és per a donar i conèixer una mica més d'informació sobre els programes de televisió.

jueves, 16 de febrero de 2012

Article 7: Els millors blogs de 4t! :)

Hola bloggggers! En aquest article, faré una valoració sobre els 3 blogs que m'han agradat més, un de cada classe de 4rt:

- De la meva classe, el blog que m'ha agradat més a la meva opinió és el del Gerard, El racó del corredor. Entre molts altres perquè la veritat no s'havia quin triar i he estat pensant molt quin triava per posar-lo al article, però el seu, m'agrada molt. Té un gadget del temps que es molt xulo i la seva plantilla s'adí amb el tema i el títol del blog és bastant enginyós. Els seus articles estan molt ben fets i són originals
 
- De la segona optativa d'informàtica, el blog que m'agrada més es el del Pol, Hard Rock all night!. Aquest blog m'agrada perquè és molt original, a més a part dels articles també en posa de seus relacionats amb el seu tema. El logo i el text animat li han quedat molt bé i es nota que li ha dedicat temps. Els articles estan ben fets i m'agraden bastant.
- De la tercera optativa d'inforàtica, el blog que m'agrada més és el del Pau, Futbolitis. Aquest blog m'agrada molt perquè és molt original, es nota que el tema que ha triat li agrada molt i sempre té els articles al dia. El seu logo i el podcast m'agraden molt, i els articles estan molt ben fets.
 

1 comentario: