La televisió és cultura o no?

La finalitat d'aquest bloc és per a donar i conèixer una mica més d'informació sobre els programes de televisió.

viernes, 10 de febrero de 2012

Article 6: Crec que et puc convencer per si no t'agrada el meu blog

Holaaaaaa! En aquest article teniu un podcast del meu blog penjat a Youtube.
Totes les fotos i gravacions estan preses amb el mòbil per tant són totalment lliures.
El vídeo està muntat amb el Movie Maker, un programa d'edició de vídeo del Windows.
El podcast dura 1 min perquè és el temps màxim perquè ha de semblar un anunci publicitari, la canço que he posat es Sasha Lopèz - All my people que el canvi de diapositives s'adiu amb el ritme moltes vegades.
En el meu video surten les principals canals de televisió amb algun programa que fan a cada canal. Després surt un video  fet amb el meu mòbil on hi surto jo, escrivint l'adreça d'aquest blog i finalment els crèdits.
Desitjo que us agradi :)




1 comentario: